Direktlänk till inlägg 10 januari 2008

En bra dag

Av Anna - 10 januari 2008 01:12

Har det varit idag :) Latat  mig i sängen, myst med Wilma, sprungit på stan med babysis, surrat skit och fikat med Erika och även bytt julklappar :) bättre sent än aldrig:P Sen åt ja supersmarrig middag med min älskling som strax innan kom hem med 20 röda rosor till mig :D My love, my love.. Jag älskar dig Mikael :) Sen åkte jag till Maddeliq o surrade o yrade som förr på gamla goda tider, de va trevligt de:) Kom hem för en stund sen, tog en kortisprommis med wilma eftersom ja lovade micke de innan ja for å sen hamnade ja här men nu närmast väntar nog sängen iaf.. krypa ner hos mikal :) myyyysigt ;) Å imorn får ja träffa sweeet sis och petegobit och deras prins:D å guuuud så spännande:D men först ska jag jobba 5 timmar på kvällskvisten, men de kommer gå bra de:) å på dan ska ja diska, städa och ta bort julsaker så de är fint till älskling kommer hem från jobbet :)


näe, borsta tänderna o sova lite kanske.. upp tidigt imorn så man hinner allt.. måste ju passa in bussar o hela baletten imorn eftersom mikal har bilen på jobbet.. man blir bra bekväm när man är van att ha bil... suck.. aja, tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 januari 2010 22:58

God kväll allesammans! Nu tänkte jag informera er om att jag kommer att sluta blogga här (vilket inte kommer märkas då jag skriver en gång i månaden men ändå:P) och istället börja blogga på http://annnamarieb.blogg.se/. Fått en design av Sabben och d...

Av Anna - 20 januari 2010 23:12

Har ni hört om den där killen, Edward Cullen, vampyrkillen som förtrollar alla småtjejer? Jag är 22 år och han förtrollar även mig! Det är galet! När Micke sa att vi skulle se en film för ett bra tag sen så tänkte jag att "jaha, vi gör väl det då", j...

Av Anna - 18 januari 2010 23:31


Goderafton både herre och fru eller nåt sånt! Jag är grymt sugen på en helkväll med Erika och en jädrans massa ÖL! Även att jag fick just det av henne i julklapp/födelsedagspresent! ;D Plus en rejäl summa cash att handla för på Gina, kalas kalas! Hon...

Av Anna - 15 januari 2010 00:16

Åh vad trött jag var imorse när jag äntligen fick krypa ner i sängen! 24 timmars vaken tid är på tok för mycket för mig! Men idag kunde jag sova iaf! Ställde klockan på två men slumrade till när jag stängt av den så jag klev inte upp förrän tre. Härl...

Av Anna - 14 januari 2010 04:53

Du var med mig igår och jag hade hoppats på att få vara med dig ännu en natt men ack vad jag bedrog mig. Istället för att spendera en underbar natt med dig så sitter jag på jobbet med grus i ögonen. Jag vill bara vara med dig. Jag har tänkt på dig he...

Ovido - Quiz & Flashcards