Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Anna - 6 oktober 2008 22:07

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Klart att det händer, dock skulle jag aldrig göra det offentligt
Titta på dig själv i spegeln: Brukar undvika det
Gnälla:  Mitt andranamn är "gnällkärring"     
Skrika: Jag är rätt hetsig av mig, så ja, det brukar jag nog göra lite då och då
Sova: Ja, jag skulle kunna sova hur mycket som helst, men har tyvärr ofta lite problems med min sömn
Ha ångest: Oja
Skada dig själv med flit: Nja, det tror jag väl ändå inte
Ta mediciner du inte borde ta: Nejnej, inget sånt!
Vilja dö: Ja, nog brukar såna tankar komma upp ibland, men det är inget allvarligt som jag egentligen menar
Drömma mardrömmar: Mycket sällan
Drömma sexdrömmar: Nja, det händer nog oftare ;)
Ta droger: Nix
Försöka vara annorlunda: Näe, jag förstår inte vad jag skulle tjäna på det
Klä dig i svart: Always :D
Gå till kyrkan: Vid kyrkliga tillställningar som dop o bröllop o sånt
Gå i skolan: Nej, tog studenten -06, har dock planer på att plugga vidare i 4 år
Röka: En av mina laster
Ha sex: Ja
Ljuga: En vit lögn drar alla nån gång
Hata folk: Hata är väl kanske ett lite väl starkt ord, däremot finns det en och annan jag stör mig på
Lita på folk: De jag litar på vet vilka dom är, och dom är få

VEM:
Saknar du:
Erika o Carro + massa andra vänner. Ses för sällan :(
Vill du döda: Ingen, skulle aldrig kunna göra nåt sånt
Rörde dig sist: Wilma
Vill du slå: Carro på minigolf ;P
Kysste dig sist: Micke, om det inte räknas att Wilma kom och slickade på mig för en stund sen :)
Vill du kittla: Hhhmm... Jadu.. Vet inte :S
Kramade du sist: Wilma
Vill du prata med: Carro, var 100 år sen känns det som, men imorn kommer hon hit :D
Skrek du på sist: Förmodligen Mike
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: Nämner inget namn
Vill du bli galet full med: Älskade Erika!
Gjorde dig riktigt glad senast: En gubbe på jobbet imorse
Fick du sms från senast: Madde
Ringde dig senast: Micke
Är snyggast på jorden: WILMA

HAR DU:
För många vänner:
Kan jag aldrig tänka mig, kan man ens ha för många vänner?

Förföljelsemani: Nope
Tvångstankar: Massor!
Någon annan psykisk sjukdom: Näe, deppad och har formsvackor i livet ibland 
Någon fysisk sjukdom: Näe
Någon skada: Ibland undrar mina vänner om jag har en skada nånstans i kontoret men inte vad jag vet iaf:)
Färgat håret: Oja, det har jag gjort många gånger

Brutit några ben: Näe, haft blödning i foten och tennisarm men inget allvarligare 

Några piercings: Näe, tyvärr. Haft i öronen för många år sen
Egen dator: Ja, fast egentligen är det Mickes fast jag säger min
Bra självförtroende: Absolut inte
Kysst någon: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Till Wilma förut, kanske till Micke också..? Bjudit ut någon: Näe det tror jag faktiskt inte

Varit kär: Jo, det har väl hänt 

Dumpat någon: Ja 

Stulit någonting: Ja, typ nå tuggummin när man va mindre

Lämnat landet: Ja. Varit i Danmark, Finland och Spanien

Tuttat eld på nått: Oja! Jag brukar elda en hel del på vårkanten hos mamma:P
Gjort något olagligt: Gått mot rött, kört för fort, stulit tuggummin o lite sånt


HUR:
Går du: Som "vanligt", ingen speciell stil när jag går vad jag vet iaf

Svarar du i telefonen: Beror helt på vem det är, vet jag inte vem det är så säger jag "Anna"

Fördriver du tiden: Jobbar, städar, umgås med vänner o familj, är ute med min hund

Mycket pengar har du: Alldeles för lite

Tjänar du pengar: Ja, inte genom att gå på gatan iaf, jag jobbar med dementa

Ofta diskar du: Dagligen
Ofta städar du: Dagligen
Många stör du dig på: Oj, jag har nog inte ens koll på hur många dom är!

Ofta träffar du din familj: Inte alltför ofta tyvärr

TROR DU:
Att du kommer bli något: Näe, jag tror faktiskt inte det, men jag hoppas

På gud: Njae, det kan jag inte påstå

På rymdvarelser: Näe, inte det heller
Att folk tycker om dig: Jag hoppas att dom jag tycker om, tycker om mig
På ett liv efter detta: Det är olika från dag till dag, men jag hoppas det, så man får en chans att leva om livet och ändra på sånt man kunnat gjort bättre

Att fiskar kan tänka: Tja.. Varför skulle dom inte kunna det egentligen?

Att du kommer leva länge: Med tanke på hur mycket jag skrattar så bör jag ha ett lååångt liv framför mig

Ovido - Quiz & Flashcards