Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Anna - 29 oktober 2008 13:27

Jag och Wilma vill gå ut och gå låååångprommis! Vi vill ut och springa i skogen! Vi vill inte sitta här hemma som 2 puckon! Gud vad jag önskar att din lilla tass kunde läka ihop nu, Wilma! hur lång tid ska det behöva ta?! man får ju spunk av att bara sitta hemma hela dagarna! 

Tur att Carro ska komma sen iaf:) Hon skulle komma upp på, vad vi brukar kalla "Kaffe och bullshit", sen idag:) Så det ska bli trevligt med lite sällskap! Troligen kommer vi skratta och må gött precis som vanligt:P

Igår städade jag hela lägenheten och tvättade massa kläder. Acke var här också en stund och drack kaffe och surrade och höll mig sällskap. Näe, nu ska jag suga i mig lite nikotin och sen ska jag betala lite räkningar!


Byebye

Ovido - Quiz & Flashcards