Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Anna - 23 oktober 2008 00:00

Ja, det är klockan nu.. Då ska man önska sig nåt kommer jag ihåg från när man var yngre. Haha, alla gånger man önskat sig nåt, inget av det har ju precis slagit in:) Man var bra lättlurad när man var yngre. Fast det är jag fortfarande! Och mig kan man verkligen kalla både blåst och dum blondin trots att jag aldrig varit blond i mitt liv och kommer heller aldrig att bli det. jag är bara dum ändå:) Och sen tror jag inte att alla blondiner är dumma heller, jag har ju min bästa vän Erika t.ex som är blond :) Nog för att hon är lika dum som mig men ändå ;P


Ikväll då gott folk.. Vad har jag sysselsatt mig med då? Jo, jag har haft finbesök:) Av sötaste Caroline :D Och vi har som vanligt druckit kaffe och rökt och surrat skit och skrattat en hel del:) Åt Mats och Sven och Börje! Åt pärer och kalvsylta, ägg och mjölk! HAHA vilken dåre hon är! Men å vad jag tycker om den flickan, helt underbar människa! <3


Näe, nu ska ja ringa min sambo som jobbar natt:( Sen ska ja krypa till sängs jag med, Wilma har redan lagt sig hon, sötnosen min <3


Godnatt Faaaaaanz!!!!!! HAHA Carro du är så jävla överlägsen!

Ovido - Quiz & Flashcards