Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Anna - 24 oktober 2008 23:01

Joooomen :D I helgen jobbar Blossom som vanligt! För er som inte vet så kallas jag för lite olika namn på jobbet, typ som Anna, Lill-Anna, Blossom, Lolla, Lillolla och nåra till, det tillkommer nya rätt ofta :)


Just nu sitter vi och tittar på Fredag hela veckan och gud vad vi har skrattat, dom är verkligen skickliga som inte bryter ut i asgarv som jag själv skulle gjort efter ca 2 sekunder. Men dom kan ju sin sak dom där :)


Och min lilla Wilma har varit hos vetrinären igen hon, det sprack upp bredvid stygnen! Så nu äter hon pencillin igen och nu tog dom bort stygnen så nu är det helt öppet så nu ska vi bara hålla rent och hoppas att det självläker. Tärt som tusan både för henne och för oss. Men jaja, det läker väl så småningom.. Så himla jobbigt bara.. Inge lek, inge spring, inte träffa nå kompisar, inga långpomenader, ingenting :( Matte tycker så synd om henne <3 Och nu när det "bara" var en vecka kvar till vi skulle dra stygnen och allt skulle bli bra igen, då var det bara att börja om på ruta ett.. Jaja, som sagt, det blir ju bra tillslut. 

Näe, nu ska jag ta mig en kvällsrök sen ska jag nog hoppa i säng. Imorn är det Sjöberg och Bergström som gäller! Det har det varit ikväll med :)

"They are so good, they are so mean -the Skottsund nursingteam"  HAHA


Och imorn på timmarna ska jag sooola solarie, promenera bort på graven och tända lite ljus och sen vet jag inte vad jag ska göra :S Mamma med familj är ju ute i Birsta och träffar mormor och jag har inte nån direkt lust att åka ut till Birsta klockan 13 från Njurunda för att sedan vara tillbaks i Njurunda, ombytt och klar klockan 16. Känns som att jag kommer vara stressad från det att jag åker från jobbet tills att jag kommer tillbaks. Så nejtack, det skippar jag. Funderar på att gå bort på Nordljus en sväng, har inte varit där på över ett år. Jaja, beror ju lite på vädret också, kanske bara lägger mig och sover på jobbet också ;P Aja, det får morgondagen utvisa :) Nu blir det en rök sen sängen. Nattinatti!

Ovido - Quiz & Flashcards