Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Anna - 13 oktober 2008 19:48

I huvudet! Jag kom icke på nån rubrik! :P


Nå, mina vänner.. Vad har jag att förtälja idag? Icke mycket. Jag sitter och nördar vid datorn.. Min sambo är och tränar med Robin.. Tänkte lägga upp bilder på bdb nu men näe, då funkar ju inte den sidan, vad ovanligt! eller inte! aja, i helgen har ja iaf tagit några öl med erika :D och igår va ja ute o gick med henne o våra hundar :) de va kolsvart ute men de gick bra ändå :P

idag har jag varit på stan o ute i birsta, letat klänning och nu har vi äntligen hittat en! jag har bokat tid hos frissa för klipp o färg och för att få en liten uppsättning, så de blir nog bra:) jaja, men nu ska ja ta min vovve och gå en liten prommis! sen ska vi åka förbi madde o macke en sväng när mikal kommit hem! byebye!


bjuder på en ny bild på Wilma, tagen idag när vi var ute på en långprommis 

Ovido - Quiz & Flashcards