Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Anna - 18 oktober 2008 19:48

Ja, som jag skrev igår så fick vi åka till vetrinären lite akut sådär på kvällskvisten. Det slutade med 5 stygn för Wilma och ett för mig! HAHA världens tabbe vetrinären gjorde, Wilma ryckte till och då slant hon och stack mig i tummen istället, och hon stack verkligen hål också! Sen skulle hon ge Wilma 2 sprutor antibiotika och den ena gick ju bra, den andra fick både jag och Wilma över oss! HAHA vilken stjärna! jag och Micke tjöt av skratt på vägen hem, för yrare människa har vi aldrig varit med om. Aja, nu får Wilma inte busa nånting, inte gå nån långpromenad, helt enkelt inte ansträna hennes tass nånting mer än att gå ut och göra sina behov på fjorton dagar.. FJORTON DAGAR!! hon kommer gå i taket! och jag med för den delen! Wilma är ju van att röra på sig hur mycket som helst. Jag längtar tills vi tagit stygnen om ca 10-14 dagar. men sen måste vi ju vänta ytterligare nån dag innan vi kan släppa henne lös så hon får springa.. men då iaf, kommer min hund vara den lyckligaste i världen! hon ska även äta pencillin nu IGEN i 10 dagar, det ena avlöser det andra.. suck.. aja.. är så glad att hon verkligen finner sig i att ha baktassen i paket och i påse när vi är ute och går, det är skönt. för hon HATAR att ha tratt/krage på sig, det är det värsta hon vet och hon tar av sig den typ 14 ggr på 5 min, jag har en envis hund:)


matte älskar dig, wilma <3

Ovido - Quiz & Flashcards