Alla inlägg den 1 december 2009

Av Anna - 1 december 2009 23:19

ja, mina vänner.. hon som så stort skulle städa, tror ni hon gjorde det? näe, hon fastnade i telefonen med erika i en timme och 50 minuter istället och sen fastnade hon vid datorn. Illa illa... jag har ingen som helst energi idag:( men imorn ska jag storhandla mat, storstäda hela lägenheten, pynta det sista inför jul, gå långpromenad med wilma, carro och akira, se bonde söker fru och lata mig efter allt det där. låter som en kalasdag/kväll! tänk om den förbannade tvättmaskinen hade varit väck också så har jag kunnat monterat ihop byrån och fixat klart i badrummet men sån tur har man väl inte... näe, nu väntar sängen. tänkte försöka ta mig upp vid 8-tiden imorgon. haha, jag kommer vakna 12 ;D jag kan verkligen inte kliva upp när klockan ringer och jag vill så gärna vara en morgonmänniska men hur jag än gör så går det inte. har aldrig varit morgonpigg och det känns som att jag aldrig kommer bli det heller :( jag kommer alltid att vara en liten nattuggla. jaja, men nu väntar tandborsten! men imorn ska ni få "komma hem till mig" iaf! promise! :)

Av Anna - 1 december 2009 17:38

Nu var det lite väl länge sen jag uppdaterade här igen! Som straff för det åkte jag på storstädning av lägenheten ikväll.. Hhmm.. Undra när det är Mickes tur att städa egentligen..? Erika har ju privatkurser i dammning och annat städjobb så man kanske ska anlita kvinnan? Haha, hon är lite allt i allo här hemma hos mig. Framför allt min bästa vän, men också hundvakt, lägenhetsvakt, promenadsällskap, underhållare och nu även städfröken åt Micke. Det vore väl nåt det? ;D
I alla fall, för er som vill veta vad jag har gjort sen sist jag uppdaterade... Ja, vad har jag gjort egentligen? Inget direkt märkvärdigt, speciellt, roligt eller så. Mest bara jobbat, handlat julklappar och ja, inte så mycket mer. I fredags var jag till Felicia som fyllde 3 år. Åt lite tårta (ja, jag fick tårta;D) och surrade massa strunt med hennes mamma, Madde. På söndag på timmarna så var jag hem till syster, Peter och Axel och fikade. Vi firade Jessicas födelsedag sådär lagomt med Wienerbröd, Lussekatter och kaffe :) NU mina vänner, ska jag och Wilma bege oss på en liten promenix och sen ska städtanten i mig vakna till liv! Har ni tur så får ni se hur fint det blev senare under kvällen, tänkte bjuda på några bilder så ni får se hur jag har det! :) Hej på en stund!

Ovido - Quiz & Flashcards