Alla inlägg den 10 december 2009

Av Anna - 10 december 2009 17:11

Idag har jag och Wilma varit på Hundens Hus och pratat med Lena (utbildad hundpsykolog). Väldigt givande samtal och jag blev överöst med beröm så idag sträcker jag på mig och är lite av en mallgroda vilket jag aldrig annars brukar vara men just idag, efter allt hon sagt, så är jag så jävla självsäker (det lär hålla i sig till imorn men ändå). I Januari ska Wilma få börja spåra vilket jag verkligen ser fram emot då det är nånting jag länge har velat göra men inte kommit till skott. Wilma söker människor och godis hur bra som helst och hon älskar att arbeta med nosen så spår kommer hon nog att fullkomligen dunderälska. Ska bli himla roligt :) Jag är eld och lågor redan:) Nu ska jag väl dra mig mot köket och ta itu med disk och matlaging, alltid lika roligt...


Idag ger jag och Wilma dagens ros till Lena och Erika för att ni berömt mig, trott på mig och stöttat mig. Gå gärna in på Hundens Hus hemsida (länkat dit på första raden i detta inlägg) för att läsa vad ni kan göra för roligt med era jyckar :)



<3 Wilma


 

Ovido - Quiz & Flashcards