Alla inlägg den 9 december 2009

Av Anna - 9 december 2009 22:28

Alltså jag förstår mig inte på vissa i det programmet! Åsas (Jannes blonda) svartsjuka äter upp henne inifrån och visst kan man vara svartsjuk men hon visste väl hur programmet skulle se ut på ett ungefär när hon sökte? Hon visste ju att hon inte skulle vara ensam med Janne så det är väl bara att göra det bästa av situationen. Gillalalala läget ;) Och Roger.. Vem går in med en kokbok i en affär för att man ska köpa korv?! Det avsnittet bröt jag ihop totalt. Hysteriskt skrattanfall och sen skämdes jag så mycket så jag kunde inte titta! Det han kunde laga var ägg, snabbmakaroner och Felix pyttipanna. Bra där! Jag är absolut inte någon mästerkock men alltså i den där åldern och ha mamma och pappa så nära inpå som lagar mat åt en och ja, allt vad det nu kan vara. Vill man som kvinna ha en man i sin egen ålder, eller till och med äldre, som man sedan får ta hand om, som om det vore ens barn?! Näe, tack! Det är ju självklart deras val och jag följer ju programmet om jag är ledig så visst roar det. I alla fall mig :) Näe, nu blir det en kvällscig och sen läsa de cirka 10 sidorna som jag har kvar i senaste hundpsykologiboken:) Ledig från jobbet imorgon men har ändå hela dagen uppbokad med saker.. Varför blir det alltid så? :)

Av Anna - 9 december 2009 17:12

eller just ja, potatis var det jag skulle skala.. jippie, eller nåt åt det hållet. ska äta lax idag, gott gott. vad har dagen bjudit på idag då? jobb 7-14, en timmes promenad i skogen med wilma, sen har jag degat här sen typ.. halv 5. shit :O har nästan suttit en timma utan att göra något vettigt, det är inte bra! näe, nu ska jag börja med maten, sen ska jag äta, sen baka äppelpaj för jag längtar efter vaniljvisp :P och då ska jag äta igen. anna loves food;D efter det blir det en prommis med wilma och sen sova för jag sov inte allt för bra inatt kan jag lova så det ska jag ta igen inatt :) hörs vi inte sen så hörs vi imorgon! so long!

Ovido - Quiz & Flashcards