Alla inlägg den 20 december 2009

Av Anna - 20 december 2009 18:39

Ja, det är bara förnamnet kan jag säga... jag vill vara ledig och sova lite.. men men, bara att bita ihop och knega på till på fredag klockan 16 men DÅ är jag ledig i 2 hela dagar!!! än så länge.... näe, nu börjar mina negativa inlägg komma tillbaka här på bloggen vilket inte är meningen så nu måste jag rycka upp mig och då kom jag genast att tänka på när jag och erika stod i Vändzonen en gång för länge sen när vi pratade om folk som grinade. Vi tyckte då att man istället för att trösta den veka jäveln så kunde man säga "äh va fan är det med dig? ryck upp dig, jävla kärring!" samtidigt som man slog till dom lite här och var i nyllet.. dock så var det bara nånting skämtsamt som vi i och för sig skrattade ganska länge åt men ändå, det är alltså inget vi skulle göra på riktigt och man är ju självklart inte vek för att man gråter, det gör vi ju allihopa nån gång. men ja, det var jävligt roligt kan jag lova! har för övrigt inte träffat erika sen stan brann och det tycker jag verkligen inte om.. men så kan det gå när man konstant jobbar om varandra :( saknar henne som tusan! hon och andré skulle komma och fika igår men eftersom jag fick hoppa in och jobba 7-21 så gick ju inte det:( jag fick även punka på bilen igår så jag var inte hemma förrän 23 vilket sög balle på ren jävla svenska!!! näe, nu ska jag ta sista skvätten kaffe och sen duscha och göra mig klar för att plocka upp emelie. Vi ska ju knega hela natten vi :/ tur att det är emelie som jobbar på 8:an, då har man ju sälle hela natten, går tiden lite fortare ;) imorgon ska jag bege mig ut i birstahysterin för att köpa sista klapparna. inte så att jag ser fram emot det sådär jättemycket.. jaja, nu ska jag ta refill på kaffet och en rök. hej sålänge

Ovido - Quiz & Flashcards