Alla inlägg den 31 december 2009

Av Anna - 31 december 2009 21:42

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?

Japp! Tog en roadtrip till Falkenberg och besökte Ullared med min bästa vän
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det där med rökningen, ni vet.. Det funkar aldrig! ;P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009?
Japp
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Farfar
5. Vilka länder besökte du?
Spanien (Gran Canaria)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jag är nog aldrig nöjd
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
8 Mars när jag satt i Globen och väntade på att MetallicAs spelning skulle börja, som aldrig började för James hade blivit matförgiftad! PISS-JÄVLA-DAG! Sen minns jag ju också 4 Maj såklart när spelningen i Globen blev av ;D
8. Vad var din största framgång 2009?
Ingen skulle jag tro
9. Största misstaget?
Ja, vad skulle det kunna vara?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld, nackspärr x flera, sen har jag ju mina onda leder :(
11. Bästa köpet?
Har inte köpt nåt speciellt
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Wilma
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vissa människor gör mig alltid glad och så Wilma såklart
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Beyonce - Halo
15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år? 
Aningen deppigare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Roat mig
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Rökt
18. Hur tillbringade du julen 2009?
På jobbet 7-16, sen hos mammsen
19. Blev du kär under 2009?
Nix
20. Favorittidning?
Ja, det är väl fortfarande mina korsordstidningar ;)
21. Favoritprogram på TV?
Bonde..., Ensam mamma..., Idol
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Tror jag väl inte
23. Bästa boken du läste 2009?
Alla mina hundpsykologiböcker
24. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte
25. Något du önskade dig och fick?
SATCboxen och dammsugaren :D
26. Något du önskade dig men inte fick?
Ett fast jobb som jag faktiskt fick i April men som jag sedan förlorade i Augusti (och nej, jag fick inte sparken, men det ska ju sparas ni vet.. sist in, först ut)
27. Årets bästa film?
Har inte sett så mkt film..
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jobbade 7-16, sen hem och hade en vanlig dag bara. Firade hos mamma dagen efter
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det väl alltid?
30. Vad fick dig att må bra?

Min Wilma, mina arbetskamrater, min familj, mina vänner, musiken


GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Ovido - Quiz & Flashcards