Alla inlägg den 3 december 2009

Av Anna - 3 december 2009 22:16

Vi är goda vänner vi:) Här sitter det lilla charmtrollet och fikar hos mig. Är han inte världens sötaste? :D Mosters lilla prins <3


   

Av Anna - 3 december 2009 00:31

AXEL! :D Han ska vara här med mig imorgon medan mammsen shoppar lite :D Myysigt! Så det är bäst man lägger sig nu så man orkar kliva upp och vara lektant;) Ska åka till skogen imorgonbitti med Wilma också, även det är riktigt mysigt! :) Idag var vi ute och gick med Carro och Akira och herrejisses vad dom skulle busa hela tiden! Wilma brukar inte busa med någon annan hund när vi är på koppelpromenad men dom höll fasen på och härja hela tiden, kastade runt pinnar och kottar och stenar och korkar och Akira hoppade på mig och Wilma på henne och ja, vilken cirkus, det måste ha sett ganska roligt ut! :) Det var första gången dom gick med varandra också, så det kan ju vara därför, jag vet inte. Näe, nu ska jag och Wilma ge oss ut och känna kylan bita i våra kinder sen ska jag slå igen mina blå och Wilma sina bruna. Sov gott allihopa! <3

Ovido - Quiz & Flashcards