Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Tråkigt liv... :P

Av Anna - 10 februari 2009 00:55

Eftersom jag icke har nåt liv så stal jag denna lista av Linda :)


1. Gjorde du något året 2008 som du aldrig gjort förut?

Inte vad jag kan komma på

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag skulle ju sluta röka -08 men det blev -09, så halvt som halvt kan jag väl säga. Visst har det väl åkt ner nåt bloss i mina lungor när jag träffat mina vänner som röker men annars är jag fri :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2008?

Min syster och hennes PeteGobit blev föräldrar till världens sötaste Axel och mina vänner Laila och Daniel fick en liten Kevin och några gamla klasskompisar har fått barn


4. Dog någon som stod dig riktigt nära?

Näe, tack gode gud för det

5. Vilka länder besökte du?

Sverig, sverige och sverige

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Ett fast jobb

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

7 Januari -dagen min systerson kom till världen

8. Vad var din största framgång 2008?

Framgång? Motgångar var det nog fler av...

9. Största misstaget?

Ingen aning

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja, jag har varit förkyld men inget allvarligare än så tror jag väl

11. Bästa köpet?

Min nya dammsugare :D


12. Vad spenderade du mest pengar på?

Wilma

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jag blev ju moster :D Och jag fick veta att jag skulle få se Metallica igen, och att jag skulle åka till Spanien i tre veckor med min älskade Mikael och hans underbara familj :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Visst har det kommit mycket bra låtar, men ingen som jag kommer förknippa med 2008 tror jag


15. Var du gladare eller ledsnare 2008 jämfört med tidigare år?

Jag har varit glad och lycklig 2008 men när hösten och mörkret kom så blev jag ju i vanlig ordning deppig, och detta år mer deppig och ledsen än nåt annat år


16. Vad önskar du att du gjort mer?

Hittat på mera saker, jag har bara jobbat och sovit känns det som


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Jobbat färre helger


18. Hur firade du julen?

På jobbet i vanlig ordning :) Sen hemma hos Mickes familj

19. Blev du kär under 2008?

Det var jag redan :)

20. Favorittidning?

Haha jag blev ju även pensionär under 2008 så jag svarar alla mina korsordstidningar

21. Favoritprogram på TV?

Fortfarande Mannen som talar med hundar

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej


23. Bästa boken du läste i år?

Bedragen av Katerina Janouch


24. Största musikaliska upptäckten?

Efter jag sett"Mama Mia" så insåg jag att ABBA gjort mycket bra musik faktiskt :)

25. Något du önskade dig och fick?

Massa fint i julklapp och födelsedagspresent :)

26. Något du önskade dig men inte fick?

Ett fast jobb

27. Årets bästa film 2008?

Felon och The girl next door tycker jag var riktigt bra

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jobbade även då i vanlig ordning :P Sen firade vi både Julafton och min födelsedag hos mamma med massa smarrigt att äta ;D

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja, men varför grubbla över det nu? Nu är det ett nytt år med nya möjligheter


30. Vad fick dig att må bra?

Alla nära och kära

 
 
Ingen bild

Cowwabalooosa

6 mars 2009 12:52

Så det där skulle vara en pik till mig då att jag heller inte har nåt liv ....lr ??=P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 januari 2010 22:58

God kväll allesammans! Nu tänkte jag informera er om att jag kommer att sluta blogga här (vilket inte kommer märkas då jag skriver en gång i månaden men ändå:P) och istället börja blogga på http://annnamarieb.blogg.se/. Fått en design av Sabben och d...

Av Anna - 20 januari 2010 23:12

Har ni hört om den där killen, Edward Cullen, vampyrkillen som förtrollar alla småtjejer? Jag är 22 år och han förtrollar även mig! Det är galet! När Micke sa att vi skulle se en film för ett bra tag sen så tänkte jag att "jaha, vi gör väl det då", j...

Av Anna - 18 januari 2010 23:31


Goderafton både herre och fru eller nåt sånt! Jag är grymt sugen på en helkväll med Erika och en jädrans massa ÖL! Även att jag fick just det av henne i julklapp/födelsedagspresent! ;D Plus en rejäl summa cash att handla för på Gina, kalas kalas! Hon...

Av Anna - 15 januari 2010 00:16

Åh vad trött jag var imorse när jag äntligen fick krypa ner i sängen! 24 timmars vaken tid är på tok för mycket för mig! Men idag kunde jag sova iaf! Ställde klockan på två men slumrade till när jag stängt av den så jag klev inte upp förrän tre. Härl...

Av Anna - 14 januari 2010 04:53

Du var med mig igår och jag hade hoppats på att få vara med dig ännu en natt men ack vad jag bedrog mig. Istället för att spendera en underbar natt med dig så sitter jag på jobbet med grus i ögonen. Jag vill bara vara med dig. Jag har tänkt på dig he...

Ovido - Quiz & Flashcards